Organisatie

Net als elke andere vereniging kan ook Webton Hengelo niet zonder kader.

Het dagelijks bestuur wordt bijgestaan door diverse commissies. Naast de commissies lopen er ook nog diverse vrijwilligers rond die diverse hand en span diensten binnen de vereniging verrichten.

Het bestuur

VoorzitterTijmen Heil06-19268979voorzitter@webton-hengelo.nl
SecretarisHèla Klaczynski06-16448142secretaris@webton-hengelo.nl
PenningmeesterNoël Rolinkpenningmeester@webton-hengelo.nl
Algemeen Bestuurslid; technische zaken, kantineHenk Kroon06-21868368kantinebeheer@webton-hengelo.nl
Algemeen Bestuurslid; Technische zaken jeugdRik de Boer06-42938864voorzitter-jeugd@webton-hengelo.nl
Algemeen Bestuurslid; PR en sponsoringArend Koers06-22210015
Algemeen Bestuurslid; Activiteiten en vrijwilligersbeleidEsther Vosmer06-21452017activiteiten@webton-hengelo.nl
Algemeen Bestuurslid; Activiteiten en vrijwilligersbeleidSaskia Hannenberg

 

De commissies

Jeugcommissie

Voorzitter / Jeugdcoördinator eerste lijnRik de Boer06-42938864voorzitter-jeugd@webton-hengelo.nl
SecretarisHerman Mulder074-2773273secretaris-jeugd@webton-hengelo.nl
Jeugdcoördinator tweede lijnAylin Knepperjeugdcoordinator@webton-hengelo.nl
Algemeen lidLinda Koops

Deze commisie:

  • verzorgt de planning van de volleybaltechnische (en natuurlijk ook sociaal/ emotionele) ontwikkeling van een jeugdlid – vanaf binnenkomst vanuit de mini’s tot en met de overstap naar de seniorenlijn
  • is verantwoordelijk voor de teamindeling van de jeugd
  • plant de lange termijn van de prestatie en breedtelijn jeugd
  • onderhoudt contacten met de jeugd-trainers en coaches

 

Jeugdtoernooicommissie

VoorzitterHerman Mulder074-2773273secretaris-jeugd@webton-hengelo.nl
Algemeen lidMarco Weusthof
Algemeen lidUgur Celik
Algemeen lid (CMV)Marianne Bodde
Algemeen lidGuido van de Zweerde

Deze commissie verzorgt jaarlijks het appeltjestoernooi voor de mini’s (CMV) en de (ABC-)jeugd en het oliebollentoernooi voor (ABC-)jeugdteams die niet mee doen aan het NOJK.

 

Materiaalcommissie

VoorzitterJan Jaspers06-10987953materiaalbeheerder@webton-hengelo.nl
Materialen jeugd + zaalbeheerRik de Boer06-42938864materiaalbeheerder@webton-hengelo.nl
Materialen seniorenMarcel Haarman06-52690522materiaalbeheerder@webton-hengelo.nl

Jan is verantwoordelijk voor de materialen (ballen, netten, teamkleding, etc) en onderhoudt het contact met ’t Hoen Sport. Marcel Haarman is aanspreekpunt voor de seniorenteams. Rik de Boer voor de jeugdteams en de zalen.

De commissie:

  • Beheert de materialen (kleding, ballen, netten, etc.) die in bezit zijn van de vereniging;
  • Koopt materialen in, distribueert materialen binnen de vereniging;
  • Beheert leenmaterialen, shirtnummers en kledingnummers;
  • Laat shirts bedrukken;
  • Beheert het materialen budget;
  • Contacten met de Gemeente over het beheer (sleutels) van de sportzalen/hallen.

Heb je vragen over materialen (ballen, shirts, zaalruimte, etc.) meld je dan bij materiaalbeheerder@webton-hengelo.nl, 06-10987953

Seniorencommissie

Activiteitencommissie

Sponsorcommissie

 

Wedstrijdsecretariaat

Het wedstrijdsecretariaat verzorgt de wedstrijdformulieren van de competitie en geeft wedstrijdwijzigingen door aan de NEVOBO. Als onze club verantwoordelijk is voor de wedstrijdleiding in sporthal Veldwijk (dit wisselen wij af met volleybalvereniging ATC), verzorgt de wedstrijdsecretaris (Kerensa Veldhuis) de zogeheten wedstrijdmap. Hierin zitten alle formulieren en ook het teamtakenoverzicht (wie moet wat doen die dag). Heeft jouw team zaalwacht, haal dan de map op bij Kerensa Veldhuis.

wedstrijdsleutels ophalen:

Je moet de sleutels zaterdag of uiterlijk zondagmiddag (voor 16 uur)  terugbrengen naar Rudolfstraat 54 – 7553 WJ Hengelo. De sleutels mogen door de brievenbus.

Wedstrijdwijzigingen

Afhankelijk van het team dat de wijziging graag wil doorvoeren kan er sprake zijn van twee soorten wijzigingen. In alle gevallen geldt dat wijzigingen die niet binnen de tijden in het Wedstrijdreglement passen of wijzigingen die minder dan tien dagen van tevoren zijn nadat beide verenigingen ingestemd hebben voorgelegd moeten worden aan de Nevobo.

Een uitwedstrijd wijzigen
Wanneer je een uitwedstrijd wilt wijzigen zal dit gevraagd moeten worden aan de tegenstander. Wanneer de tegenstander aan de wijziging mee wil werken kan deze een voorstel voor de datum, tijd en locatie doen. Geef de wijziging vervolgens door aan wedstrijdsecretariaat@webton-hengelo.nl.

Een thuiswedstrijd wijzigen
Wanneer je een thuiswedstrijd wilt wijzigen na aanvang van de competitie moet je altijd de goedkeuring van de tegenstander vragen. Overleg met de aanvoerder van de tegenpartij een nieuwe datum en tijdstip en geef dit door aan wedstrijdsecretariaat@webton-hengelo.nl. Neem vervolgens de volgende checklist door:

  • Neem contact op met de scheidsrechter die de wedstrijd in eerste instantie zou fluiten. Vraag of hij/zij ook op de nieuwe datum kan. Zo niet, regel dan zelf een vervangende scheidsrechter (bij tweede klasse of hoger vraag je dit aan bij vsk@webton-hengelo.nl). Zorg er dus voor dat de scheidsrechter op de hoogte is!
  • Neem contact op met materiaalbeheerder@webton-hengelo.nl voor vervangende zaalruimte indien nodig. We hebben bijvoorbeeld op de donderdagavond in de OSG hal vaak een veld over voor in te halen wedstrijden.
  • De volgende mensen moeten dus op de hoogte zijn van je wijziging:
    • Scheidsrechter
    • Je team
    • Je trainer / coach
    • Materiaalbeheerder (materiaalbeheerder@webton-hengelo.nl)
    • Technische commissie (tc-senioren@webton-hengelo.nl)

Wedstrijdsecretariaat Webton Hengelo
Kerensa Veldhuis
E: wedstrijdsecretariaat@webton-hengelo.nl
T: 06-51995899

Scheidsrechters

Scheidsrechterscoördinator is Sander Riezebos.

Technische commissie senioren

VoorzitterTijmen Heil06-19268979tc-senioren@webton-hengelo.nl

Activiteiten en Barcommissie

ActiviteitenEsther Vosmer06-39686603activiteiten@webton-hengelo.nl
BarcommissieMarlies Bekhuis06-51877132marlies.bekhuis@gmail.com
Kantine beheerder

Overige vrijwilligers